loading...

طراحي سايت

شركتي ، خدماتي ، تفريحي

بازدید : 144
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امروزه در اين فضاي شديد رقابتي در همه موضوعات ، طراحي سايت را حتما بايد متناسب با اهداف مجموعه انجام داد. قبل از سفارش طراحي سايت ابتدا بايد نكاتي كه تاثير بالايي در جذب مخاطب و راضي نگه داشتن وي از وب سايت را دارد جمع آوري كرد و در سايت از آنها استفاده كرد ، بايد اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه مخاطبي كه وارد سايت ميشود قبل از اين سايت برخي سايت هاي رقبا را هم مشاهده كرده و از سايت شما توقع ميرود كه نسبت به رقبا مخاطب خود را راضي تر نگاه داريد تا بتوانيد مفهوم موفقيت در طراحي سايت را تجربه كنيد. طراحي سايت آروا

قبل از طراحي سايت هدف هاي خود را مشخص كنيد ، تمامي اطلاعات معرفي شركت ، نحوه هاي تماس مخاطب با شما يا اصطلاحا تماس با ما ، ريز خدمات ارائه شده و كليه نياز هاي احتمالي مخاطب را بررسي كنيد و بصورت مكتوب تهيه كنيد و روي آن با افراد مجموعه مشورت كنيد.

سايت هاي فروشگاهي

اگر هدف شما وب سايت فروشگاهي است بايد اطلاعات را بصورت ساده و قابل فهم تهيه كنيد ، براي اعتماد بيشتر حتما تصوير محصولات را بصورت واقعي دروت سايت قرار دهيد ، هميشه دو نمونه مشخصات محصول تهيه كنيد يكي بصورت خلاصه و ديگري بصورت جامع كه مشتري در صورت اختيار روي گزينه مشخصات كامل كليك كند.توجه كنيد كه اگر اطلاعاتي كه مخاطب را براي محصول مورد نظر نياز دارد كامل نباشد و او را راضي كند قطعا سايت شما را ترك خواهد كرد.

طراحي سايت شركتي

سايت هاي شركتي و خدماتي

در طراحي سايت هاي شركتي بايد به گونه اي عمل كرد كه در نگاه مخاطب جذاب باشد و فرهنگ و جايگاه مهم شركت را منعكس كند بصورتي كه در ذهن كاربر ماندگار شود.

در سايت هاي خدماتي و شركتي سعي كنيد موارد اصلي را هميشه در دسترس كاربر قرار دهيد مانند شماره تماس ، آدرس ، ساعات كاري ، ايميل و تصوير محيط كاري و...

در صورتي كه وب سايت خدماتي داريد لازم است تا نمونه كارها يا نمونه پروژه هاي با كيفيت را قرار دهيد

چند ويژگي‌ طراحي سايت حرفه‌اي

يك وب سايت زماتي خصيصه حرفه اي به خود ميگيرد كه علاوه بر تمامي نكات بالا داراي ساختار حرفه اي از جمله گرافيك جذاب كه توسط افرادي متخصص با تكيه بر اصول علم گرافيك طراحي شده باشد و از همه مهم تر سرعت بالاي سايت باشد . سادگي ساختار سايت به همراه خلاقيت كاربردي بصورتي كه مخاطب به راحتي بتواند با كمترين سر در گمي و با چند كليك به هدف خود برسد نيز كمك زيادي به موفقيت سايت ميكند.

طراحي سايت در كرج

چگونه سايت طراحي كنم؟

در مورد اين موضوع ميتوان گفت با گذشت زمان و پيشرفت مستمر تكنولوژهاي نرم افزاري از جمله زبان هاي برنامه نويسي طراحي سايت ، براي يادگيري طراحي سايت مدرن نياز فراواني به تمركز ، زمان و تحصيل در اين حوزه داريد تا بتوانيد وب سايت با كيفيتي توليد كنيد كه اين اين امر براي افرادي كه حوزه كاري متفاوتي دارند منطقي نيست و ترجيح آن است كه طراحي سايت را به شركت هاي طراحي سايت واگذار كرد.

نحوه انتخاب شركت طراحي سايت

در صورتي كه بين تعداد بيشماري از شركت هاي طراحي سايت سر در گم شده ايد و نمي دانيد كداميك را انتخاب كنيد به نكات زير دقت كنيد: شركت طراحي سايتي كه انتخاب ميكنيد بايد ابتدا داراي سابقه درخشاني باشد و از توسعه دهندگان فني متخصص استفاده كند براي اين امر ميتوانيد با شركت تماس گرفته و ميزان سابقه و در مورد هاي مهارت هاي آنان تحقيق كنيد در ادامه مقاله به برخي از ويژگي هايي كه يك شركت طراحي سايت بايد داشته باشد اشاره مي كنيم:

  • داراي خلاقيت و ايده پردازي بالا
  • تيم فني قابل قبول
  • داشتن انعطاف پذيري بالا در توليد و تغيير تمامي اجزاي وب سايت
  • نمونه كار هاي قوي
  • داشتن متخصصين سئو داراي نمونه براي بهينه سازي سايت و اخذ رتبه هاي بالاي گوگل
  • پشتيباني بالا
  • قيمت منصفانه و منطقي

شركت طراحي سايت هرگز به دنبال طراحي سايت هاي خيلي ارزان نباشيد زيرا كه بدليل عجله اي ساخته شدن آن و استفاده از قالب هاي آماده غير استاندارد و پر از باگ آن ها بايد گفت كه نه تنها نتيجه اي نميگيريد و دچار افت وجه برند سايتتان مي شويد بلكه شما بعد از تجربه داشتن يك سايت بد و بي كيفيت دچاز زدگي و نا اميدي از افزايش ميزان بازدهي هدف سايت ميشويد و در نتيجه آينده يك سايت خوب با بازدهي بالا را از دست ميدهيد. اين نكته را در نظر بگيريد كه ابتدا بايد يك بودجه مناسبي را براي طراحي سايت تهيه كنيد و سپس با توجه با نكات بالا به دنبال بهترين شركت طراحي سايت باشيد ، توجه داشته باشيد كه هزينه براي يك سايت خوب به هيچ عنوان هزينه صرف شده نيست و در حقيقت يك نوع سرمايه گذاري است كه بعد از مدتي تمامي اين هزينه به علاوه يك سود قابل قبولي برگشت خواهد خورد.

بازدید : 144
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باتوجه به رشد و پيشرفت تكنولوژي و بهبود يافتن مستمر كيفيت ها در صنعت ساخت و ساز ساختماني محصولاتي فوق العاده اي براي اين صنعت ارائه شده است. استفاده از روش هاي نوين ساخت و بكار بردن محصولات با كيفيت و استحكام بالاي ساخت نقش بسزايي در افزايش مقاومت و ماندگاري سازه ها دارد. يك از صنايع مصالح ساخت وساز صنايع شيميايي ساختمان است از جمله توليدي هاي اين صنعت توليد محصولاتي مانند : ملات هاي آماده بتن ، چسب هاي كاشي، چسب هاي ساختماني ، گروت ها ، افزودني هاي بتن ، روان كننده بتن ، رنگ ، عايق ، پوشش ها و ... است. در رابطه با اين محصولات توضيحاتي ارائه ميدهيم:

چسب بتن ، چسب كاشي ، گروت

افزودني هاي بتن :

اين محصولات باعث تغيير و بهبودي برخي خواص ها مانند ميزان كارايي ، مقاومت و چسبندگي ميشود . از جمله محصوللات نوليد شده در اين دسته عبارت هستند از : زودگير بتن ، ضد يخ بتن ، منبسط كننده بتن ، ديرگير بتن ، فوق روان كننده بتن و ...

لازم به ذكر است كه فوق روان كننده بتن باعث بالا بردن كارايي بتن ، مقاومت بيشتر و كاهش نفوذ پذيري بتن و همينطور كاهش مصرف آب ميشود در پروژه هاي بتني استفاده از اين افزودني بدليل تاثيرات مفيد بالا يه شدت توضيه مي شود.

ضد يخ بتن :

گاهي در شرايط آب و هوايي بسيار سرد زمان بتن ريزي دچار مشكل خواهيم شد و بتن باعث يخ زدگي ميشود كه اين خود باعث ضرر هاي زماني و مالي خواهد ، اين محصول اين مشكل را حل ميكنند و در هواي بسيار سرد بر روي دماي نقطه انجماد بتن تاثير گذاشته و آن باعث كاهش آن ميشو و مانع از يخ زدن بتن در هواي بسيار سرد ميشود.

گروت :

گروت از ملات هايي با مقاومت ساخت و چسبندگي بالا بدست آمده كه خاصيت انبساط داشته و در نصب نمودن بيس پليت و ماشين آلات سنگين و دقيق از آنها استفاده مي شود.استفاده از اين محصول نسبت و به روش هاي سنتي نياز مهارت بالا ندارد و باتوجه به دقت در تركيب اين ملات در كارخانه و عدم دخالت هاي سليقه اي نصابان در آن قابل اعتماد مي باشد و نتيجه بهتري را كسب مي كند.

چسب هاي ساختماني :

استفاده از چسب هاي ساختماني بسيار شايع شده و در برخي موارد باعث بالارفتن زيبايي و كيفيت و راندمان كار ميشود از جمله محصولات چسب ها عبارت هستند از : پودر بندكشي ، چسب بلوك سبك ، چسب كاشي ، چسب بتن و ...

  • در روش هاي قديمي با استفاده از دوغاب كاشي را به سطوح مي چسباندند كه با پيشرفت تكنولوژي استفاده از چسب كاشي جايگژين روش سنتي شد و از مزيت هاي اين روش كاهش هزينه هاي ، افزايش سرعت اجراي كار و همينطور استفاده از تركيب استاندارد و دقيق است و به ميزان مهارت و تجربه نصاب در ساخت تركيب دوغاب نيازي ندارد.

عايق رطوبتي :

مشكلات آب بندي هميشه باعث مشكلات فراواني بوده و هزينه زيادي در بر داشته است ، اقداماتي مانند ايزوگام يا قيرگوني كردن در قديم نياز به نصابان ماهر با ابزار هاي مخصوص دارد و محدوديت هاي دما در آن تاثير گذار است. استفاده از عايق رطوبتي ژيكاوا ( ژيكابام ) تمام مشكلات آب بندي را حل كرده و مزاياي زيادي نسبت به روش سنتي دارد مانند استفاده بسيار آسان ، چسبندگي و مقاومت بالا ، ضامت كم روي كار ، ترميم آسان .

ژيكاوا

صنايع شيميايي ژيكاوا با سال ها تجربه در زمينه توليدات محصولات شيميايي ساختمان فعاليت ميكند . مجموعه ژيكاوا با همكاري شركت WACKER آلمان تلاش ميكند محصولاتي با كيفيت و مطابق با آخرين استانداردهاي جهاني توليد و در اختيار فعالين صنايع ساختمان قرار دهد.

www.zhikavaco.com

برچسب ها چسب كاشي ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1280
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه